In numele Celui ce-mi pazeste sufletul plecat

Posted: July 20, 2010 in Uncategorized

Ce am lasat in Timisoara? Un mai mare Frate, pe care nu l-am cunoscut, decat , poate prea tarziu ca sa pot sa raman alaturi de el. Dar, cu drag ma voi intoarce in lumea Banateana, stiind ca el este acolo si ma va astepta, nu cu bratele deschise, dar cu ceva ce poate conteaza mult mai mult… prietenie.

Ce am gasit in Cluj? Momentan oameni faini… oameni care-ti sar in ajutor… obligati sau nu de circumstante.  Maine e ziua decisiva, maine e ziua in care AEMP-ul va deschide bratele si va spune “Mui“. Persoane (ne)cunoscute imi ureaza succesuri, persoane mai putin cunoscute ma ajuta sa invat ce inseamna sa scrii un proiect.

Va multumesc si ma inclin in fata voastra!

P.S. Cu dor de oameni, imi pare rau ca v-am pierdut!

Comments
  1. Mac-Mac says:

    Eu, nevrednic străjer de suflete plecate, nu rătăcite, îţi spun: am să te aştept mereu, căci şi asta face parte din Plan! Dac-am izbutit să trăim împreună pân’aici şi astfel de lucruri, spun fără teamă, reuşi-vom până la Capăt! Semper Fi, S.A.S.! Am zis…

  2. julia says:

    Of Seba imi pare rau k ai plecat, bucure-te de inghesuitul Cluj si de ardelenii mei de acolo.Te voi suna cand mai trec pe acolo.:*

Leave a Reply

